Menu Zamknij

Polityka zwrotów i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko przed dokonaniem akceptacji projektu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy drogą mailową, jednak nie później niż po akceptacji projektu.

Przesłanie przez Państwo akceptacji projektu równa się zgodzie na druk i realizację zamówienia.
Po wykonaniu nadruku nie ma możliwości odstąpienia od umowy.

Towar wykonany na indywidualne zamówienie klienta nie podlega możliwości zwrotu konsumenckiego.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Reklamacje

Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie jej zawartości. Reklamacje przyjmujemy w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki.

Reklamacji nie podlegają:

  1. Błędy w tekście, jeśli Państwo widzieli i zaakceptowali wcześniej błędny projekt. Dlatego zawsze prosimy dokładnie sprawdzać treść itp. Oferujemy nielimitowaną ilość zmian – więc mogą Państwo zmieniać zawartość (tekst, czcionki, układ) dowolną ilość razy. Druk następuje dopiero po otrzymaniu ostatecznej akceptacji projektu.
  2. Jeśli nie przesłałam jakieś wersji pliku (np. mają być 2 wersje okładek – dla zaproszeń i zawiadomień), to proszę od razu pisać, prosić o taką wersję, bo może nie załączyła się, ale może nie doczytałam, że mają być 2 wersje – i mam tylko tą jedną, którą Państwu wysłałam. Proszę w takiej sytuacji nie akceptować projektu i zakładać, że może druga wersja jest i będzie wydrukowana – tylko proszę od razu pisać/pytać, upewniać się, że wszystko jest tak, jak Państwo zakładają.
  3. Błędy na liście gości. Nie odmieniamy imion i nazwisk na liście gości (przesłaną listę gości uznajemy za sprawdzoną i poprawną, nie kontrolujemy jej zawartości).
  4. Gramatura papieru (grubość papieru podana jest przy każdym opisie).
  5. Wielkość kokardki (tasiemki są wiązane ręcznie, przez co ich wymiary mogą się nieznacznie różnić między sobą).
  6. Wielkość i czytelność czcionki. Państwo wybierają czcionkę i mogą sprawdzić jej czytelność na projekcie. Mogą też Państwo przed akceptacją poprosić o wersję np. w pdf – by wydrukować i sprawdzić „na żywo”, czy taka wersja jest ok.
  7. Odcienie i nasycenie kolorów (kolor wyświetlany na monitorze różni się odcieniem od wydrukowanego).
  8. Różnice w odcieniu wstążki w stosunku do wcześniej zamówionych próbek lub przy zamówieniu dużej ilości zaproszeń. (Mimo, iż zamawiamy tasiemki zawsze od tego samego producenta, mogą pojawić się delikatne różnice w odcieniu danej partii produktu).
  9. Uszkodzenia podczas transportu, jeśli klient nie spisał protokołu szkody w momencie odbierania przesyłki lub tuż po.
  10. Wymiar produktu (możliwe są kilkumilimetrowe odchylenia wymiarów).
  11. Opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikające z winy przewoźnika.