Prawo odstąpienia od umowy
Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko przed dokonaniem akceptacji projektu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy drogą mailową, jednak nie później niż po akceptacji projektu.
Przesłanie przez Państwo akceptacji projektu równa się zgodzie na druk i realizację zamówienia.
Po wykonaniu nadruku nie ma możliwości odstąpienia od umowy.
Towar wykonany na indywidualne zamówienie klienta nie podlega możliwości zwrotu konsumenckiego.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Reklamacje
Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie jej zawartości. Reklamacje przyjmujemy w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przesyłki.
Reklamacji nie podlegają:
- Błędy w tekście, jeśli Państwo widzieli i zaakceptowali wcześniej błędny projekt. Dlatego zawsze prosimy dokładnie sprawdzać treść itp. Oferujemy nielimitowaną ilość zmian – więc mogą Państwo zmieniać zawartość (tekst, czcionki, układ) dowolną ilość razy. Druk następuje dopiero po otrzymaniu ostatecznej akceptacji projektu.
- Jeśli nie przesłałam jakieś wersji pliku (np. mają być 2 wersje okładek – dla zaproszeń i zawiadomień), to proszę od razu pisać, prosić o taką wersję, bo może nie załączyła się, ale może nie doczytałam, że mają być 2 wersje – i mam tylko tą jedną, którą Państwu wysłałam. Proszę w takiej sytuacji nie akceptować projektu i zakładać, że może druga wersja jest i będzie wydrukowana – tylko proszę od razu pisać/pytać, upewniać się, że wszystko jest tak, jak Państwo zakładają.
- Błędy na liście gości. Nie odmieniamy imion i nazwisk na liście gości (przesłaną listę gości uznajemy za sprawdzoną i poprawną, nie kontrolujemy jej zawartości).
- Gramatura papieru (grubość papieru podana jest przy każdym opisie).
- Wielkość kokardki (tasiemki są wiązane ręcznie, przez co ich wymiary mogą się nieznacznie różnić między sobą).
- Wielkość i czytelność czcionki. Państwo wybierają czcionkę i mogą sprawdzić jej czytelność na projekcie. Mogą też Państwo przed akceptacją poprosić o wersję np. w pdf – by wydrukować i sprawdzić „na żywo”, czy taka wersja jest ok.
- Odcienie i nasycenie kolorów (kolor wyświetlany na monitorze różni się odcieniem od wydrukowanego).
- Różnice w odcieniu wstążki w stosunku do wcześniej zamówionych próbek lub przy zamówieniu dużej ilości zaproszeń. (Mimo, iż zamawiamy tasiemki zawsze od tego samego producenta, mogą pojawić się delikatne różnice w odcieniu danej partii produktu).
- Uszkodzenia podczas transportu, jeśli klient nie spisał protokołu szkody w momencie odbierania przesyłki lub tuż po.
- Wymiar produktu (możliwe są kilkumilimetrowe odchylenia wymiarów).
- Opóźnienia w dostarczeniu przesyłki wynikające z winy przewoźnika.